Zadzwoń, doradzimy

(91) 822 80 22

723 501 601

biuro@terapiasokami.pl

do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Dlaczego Soki


a nie warzywa
i owoce
w całości?

więcej...

Dlaczego wyciskarka


...a nie
sokowirówka?

więcej...

Witaminy

Gdzie szukać witamin
i jak uzupełnić
niedobory

więcej...

Jak działa Terapia Sokami?

Sklep Prokonsumencki

Rzetelna Firma

Raty Santander Consumer Bank

Santander Consumer Bank

Maksimum korzyści

  • wygoda - kredyt bez wychodzenia z domu
  • rata dopasowana do Twoich możliwości
  • nie wymagamy wpłaty własnej

Minimum formalności

  • jasne zasady przyznawania kredytu
  • szybka decyzja kredytowa
  • możliwość potwierdzenia tożsamości do zawieranej umowy o kredyt w wybrany przez Ciebie sposób: przelewem 1 zł  lub za pośrednictwem firmy kurierskiej.

 

Zrób zakupy

Wybierz towar i złóż zamówienie w sklepie

1. Dodaj towary do koszyka i jako formę płatności wybierz eRATY Santander Consumer Banku (Bank).

2. Uzupełnij formularz zamówienia sklepu. Pamiętaj o wymienieniu diet, które chcesz otrzymać w gratisie do zamówienia powyżej 500 zł. Po uzupełnieniu danych w formularzu zamówienia kliknij przycisk „Podsumowanie".

3. Podsumowanie

Na stronie „Potwierdzenie zamówienia" z numerem zamówienia i całkowitą wartością zakupu, wraz z kosztami przesyłki, zaznacz opcję:

„Zapoznałem się z procedurą udzielenia kredytu konsumenckiego na zakup towarów i usług eRaty  Santander Consumer Bank S.A.”

Kliknij na napis „Złóż wniosek o kredyt ratalny eRaty Santander Consumer Bank S.A.". Poczekaj, aż załaduje się strona z wnioskiem.

 

Potwierdzenie Złożenia Wniosku


Złóż wniosek

Złóż wniosek

1. Przygotuj dowód osobisty oraz drugi dokument potwierdzający tożsamość (np. prawo jazdy, paszport, a jeśli jesteś rencistą lub emerytem, przygotuj swoją legitymację emeryta lub rencisty - będzie potrzebna do wypełnienia wniosku).

2. Poczekaj aż załaduje się strona z wnioskiem o kredyt ratalny. Wybierasz na niej sposób podpisania umowy. Dane do umowy będziesz wypełniać na kolejnych stronach. 

3. W e-Wniosku o kredyt na zakup towarów i usług (e-Wniosek) dostosuj do swoich potrzeb okres kredytowania i wpłatę własną, uzupełnij wymagane przez Bank dane, a następnie złóż e-Wniosek i oczekuj na decyzję kredytową Banku.

  • RATY 0% na 10 miesięcy” - kwota produktu zostanie podzielona na 10 równych rat.
    Bez odsetek. Bez prowizji. Bez konieczności wykupienia ubezpieczenia.
  •  „RATY 0% na 20 miesięcy” - kwota produktu zostanie podzielona na 20 równych rat.
    Bez odsetek. Bez prowizji. Bez konieczności wykupienia ubezpieczenia.

Pod wnioskiem ratalnym znajduje się opcja wykupienia dodatkowego ubezpieczenia na życie. Nie jest ono konieczne, zwiększa kwotę raty o kilkanaście złotych miesięcznie.
Jeśli nie chcesz dodatkowego ubezpieczenia, odznacz tę opcję.

4. Jeżeli nie uda Ci się dokończyć wypełniania e-Wniosku, będziesz mógł do niego wrócić korzystając z linku, jaki wyślemy do Ciebie na podany w e-Wniosku adres e-mail.


Potwierdź tożsamość 

Potwierdź swoją tożsamość

Bank umożliwia Ci potwierdzenie tożsamości na jeden z wybranych przez Ciebie sposobów:

  • poprzez przelew 1zł:

Wykonaj przelew zwrotny o wartości 1 zł na rachunek i w sposób wskazany przez Bank w e-Wniosku.

Jest to najszybszy sposób, który - w zależności od dostępności Twojego banku - może potrwać nawet jedynie kilka minut.

Niezbędne szczegóły do wykonania przelewu znajdziesz na stronie e-Wniosku.

lub

  • w obecności pracownika firmy kurierskiej:

Kurier przyjedzie do Ciebie pod wskazany w e-Wniosku adres i zweryfikuje Twoją tożsamość na podstawie dokumentu tożsamości wskazanego w e-Wniosku.

Pamiętaj! Kurier jedynie weryfikuje Twoją tożsamość, dlatego nie przekazuj mu  żadnych kopii dokumentów.


 Dostawa

Dostawa towaru

Po pozytywnej weryfikacji danych potwierdzających Twoją tożsamość Bank informuje e-sklep o możliwości wydania zamówionego towaru.
Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia warunków dostawy zakupionego towaru i dokonania ewentualnej wpłaty własnej, jeśli taka została przez Ciebie zadeklarowana.

 

Porzuciłeś lub przerwałeś e-Wniosek?

Jeśli po podaniu swoich danych kontaktowych e-Wniosek zostanie przerwany istnieje możliwość, że skontaktuje się z Tobą konsultant Banku w celu pomocy przy dokończeniu wypełniania e-Wniosku. Infolinia Banku może się z Tobą kontaktować w godzinach od 8:00 do 21:00. Możesz również samodzielnie skontaktować się z infolinią pod nr tel.: 71 773 28 47 (koszt połączenia wg taryfy operatora).

Dla kredytu na zakup towarów i usług, oferowanego przez Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu, wskazana wartość Rzeczywistej Rocznej Stopy Oprocentowania (RRSO) 7,44% wyliczona została na podstawie przykładu reprezentatywnego na dzień 06.10.2020 r.

Kupuj na Raty

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium